Torsdag!

Ännu en ledig dag. Min sista innan arbetshelgen drar igång. Philip är en sväng på förskolan som vanligt på våra lediga torsdagar. Både och att lämna dessa torsdagar, fast visst blir man mer effektiv och hinner få undan här hemma innan helg och jobb knackar på. Skulle åka och handla men skippade det eftersom E4:an stängs av då Obama lämnar Sverige idag. Så det får bli ikväll helt enkelt. 
 
Så min lediga förmiddag har ägnats åt att dammtorka, dammsuga, torka golv, städa badrum, startat en maskin tvätt och putsat alla fönster på nedervåningen både invändigt och utvändigt. Puh! 
Jo, jag har även hunnit slänga ihop en äppelkaka mitt upp i allt också. Så idag får det bli smarrigt eftermiddagsfika;-)
 
 
Nu ska jag andas ut en stund innan det snart är dags att hämta hem min lilla älskling igen! Längtar♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback