Obama på besök

Onsdag idag och ledig dag för mig och Philip. Så skönt! Jag hade nog hoppats på liiite längre sovmorgon än 6.45 eller i alla fall få ligga kvar i sängen en stund. Men inte då! Upp och hoppa tyckte Philip som jag tror vaknade på lite fel sida imorse. 
 
Detta gick till sig så småningom när vi kom ut genom ytterdörren för att promenera bort till skogsdungen. Philip ville spana på kojan som dom stora barnen byggt. Vinkade till dagis som han såg på håll och satt på en sten och önskade efter saft och bulle. Gullunge! Så vi får nog packa lilla ryggsäcken sedan när han vaknat och göra en liten utflyfkt i eftermiddag. 
 
Å vilken tur jag har som är ledig idag och inte behöver fundera på bil till och från jobbet denna dag. Med tanke på att Barack Obama är på Sverige besök idag och imorgon så är typ hela Stockholm avspärrat. Vi håller oss hemma och nöjde oss med att se helikoptrarna som flög ovanför kortegen när dem passerade E4:an innan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback