Får man säga så här...

Men nu längtar jag faktiskt lite liiiite efter hösten. Längtar efter den friska luften, höstiga fina färger men gärna en vacker höst med mycket soliga höstdagar. Förstår ni vad jag menar? Det är fortfarande sommarvärme som det bjuds på och vi vandrar fortfarande omkring i sommarkläderna. Jag älskar det till varje pris och denna sommar som varit har varit oslagbar! Men just nu njuter jag faktiskt om kvällarna när det är mörkt ute och klockan knappt slagit 21.00. Man får tända ljus och bunkra upp med nya goda te smaker här hemma. I Love It!
 
 
Jag och Philip har två dagars ledigt så här i starten av veckan. Så för vår del blir det kortvecka med jobb och förskola. Igår var vi till plantagen och shoppade höstblommor i sommarvärme. På eftermiddagen tog det faktiskt emot att plantera dessa då det kändes för varmt för att sätta ljung i krukorna ute. Men ner i krukorna kom dom och jag är faktiskt nöjd. Betydligt bättre än dom vissna sommarblommorna som var helt döda. 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi varit inne på förmiddagen. Målarfärger åkte fram så vi har målat, kladdat och målat lite till. Väldigt roligt och väldigt mycket färg ;-)
 
 
 
Nu sover Philip lunchvila och jag funderar på om det är någon idé att dra igång projket stryka och byta gardiner i köket eller om jag ska avvakta med det ett tag till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback