Slut på ledigheten

Tänk att två dagars ledigt går så otroligt fort. Redan onsdag och halvvägs i denna vecka. Min arbetsvecka startar kan man säga. Kliver på ett kvällspass om någon timme. Som vanligt har jag redan hunnit lämna Philip på dagis. Onsdgar innebär alltid att vi måste komma iväg i tid till dagis. Eftersom det vankas skogsutflykt på onsdagar. Så det var en liten söt kille i reflexväst och med ryggsäcken på ryggen som jag vinkade av i morse. 
 
Själv tog jag mig en skön powerwalk direkt efter lämning. Grått, 13 grader varm men blåsigt. Riktigt höstigt men väldigt skönt. Vi har lite att göra här hemma som stannat av ett tag så timmarna här hemma har sedan ägnats åt att plocka i ordning, rensa samt få upp saker på vinden. 
Nu ligger lunchen i magen och en kopp kaffe innan avfärd mot jobbet stundar.
 
 
Bilder från våra två lediga dagar tillsammans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback