Onsdag!

Glest mellan inläggen här inne. Fullt upp med annat som tar vår tid. Det eviga livspusslet, jobb, dagis, träning, familjetid m.m. Alltid är det något och nämnde jag innan att just denna månad är lite av vår mest "hektiska" månad också. Att det dessutom är ljust långt in på kvällen skapar någon form av mer energi och lusten till att vara ute och antingen greja i trädgården eller ta en löptur till in på sena kvällen gör också så att tiden vid datorn och soffan försvinner. Härligt på ett mycket bra sätt!
 
 
Denna vecka jobbar jag förmiddagspass och har sedan långledigt fre - sön. Dock sliter det på både kropp och knopp att kliva upp 05.00 varje morgon och är man dessutom inte i säng förrän klockan slår 23.00 så blir det ännu värre. Tre sena kvällar har det varit och just denna kväll gav jag mig den på att komma i säng i tid. Så när klockan slog 21.00 kröp jag ner och ska nu strax släcka ner för att sova. Sista passet imorgon och sedan raka spåret till dagis för att delta i Philips "förskolansdag" som äger rum imorgon klockan 15. Sång, fika, vernissage och fixardag står på agendan. Våra små stjärnor ska tydligen vara ekorrar så det ska bli mycket trevligt att komma till dagis imorgon eftermiddag:-)
 
 
Efter förskolansdag så är det helg för vår del. E jobbar en dag till innan han gör helg. Imorgon kommer dessutom värmlandsbesök i form av E: bror med familj och Philips kusiner för att hälsa på oss i helgen. Riktigt roligt och jag gissar på att det är en liten kille som kommer bli extra glad över att få träffa stor-kusinerna igen;-)
Det var ett tag sedan vi sågs (sist var i Thailand) så det ska bli en rolig helg att se fram emot.
 
 
 
Nu ska jag skynda släcka och somna innan klockan slår 22.00 ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback