Måndag

Hej å hå, solen skiner ute och det ser ut att bli en fantastisk första dag på ny vecka. Jag och lilleman är egentligen lediga tillsammans idag men eftersom jag ska till tandis om någon timme så fick det bli en tur till dagis för Philip. Så barnet är nu lämnat på dagis och mamman gruvar sig för tandläkarstolen. 
 
Alltid denna klump i magen inför detta. Kan bero på att min plånbok alltid får svida och ha ont efter besöken hos tandläkren. Även munnen har fått lida en hel del. Så nej, jag är inte alls positiv inför dagens to do!
 
Ska inte vara där förrän 12.10 så jag funderar om jag istället för att sitta hemma och gruva mig istället ska åka en sväng till Stinsen för att byta en jacka åt Philip som han fått i present. 
 
 
 
Gullunge som älskar ballonger! Han blev så glad när han kom ner igår och överraskades av massa ballonger och paket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback