Vårsol!

Det är fredag, helg, blå himmel och strålande sol! Hur underbart är det inte!?? Man känner sig så mycket gladare och piggare tack vare detta. Även om jag flängt mellan dagis, ica maxi, veckostädat, lagat lunch och packat ihop arbetsväskan så har energin lyckats leta sig hit. För min del väntar en eftermiddag/kväll på jobbet innan det blir riktig helg.
 
Men snart så, och jag längtar massor efter en ledig helg tillsammans med mina två ♥!
 
 
 
Fredagen startade kanske inte riktigt jättebra då Philip precis när vi skulle klä på oss och gå ut genom dörren styper och biter sig i läppen så blodvita uppstår. Självklart blir man alltid rädd när det händer ens barn något (även om man i vanliga fall inte alls skulle reagera så mycket). Så vi fick klä av oss igen, torka tårar, torka och stoppa blodflöde och tillslut kunde man se två jack i läppen efter tänderna. Stackars mammas lilla älskling!! Tur det går över fort och att dom små glömmer fort. Så efter stund kunde vi gå till dagis som tänkt även om en liten fläskläpp säkert kommer visa sig. 
 
 
Nu måste jag skynda till jobbet. Men hörrni, TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback