Fredag med familjen!

Helg IGEN, åter igen har en vecka sprungit förbi oss. Jag har haft lediga dagar i veckan och njutit av dessa två dagar till MAX! Nu står en jobbhelg vid dörren och två långa dagar väntar. Men eftersom tiden rusar så hoppas jag dessa två arbetspass går undan dom med. 
 
Var det inte nyss vi var i Sundsvall? Har det redan gått en vecka sedan vi var där. Knepigt och inte har jag hunnit visa några bilder från när vi var där heller. Kameran var med men den vilade sig tyvärr hela helgen. Några få kort med mobilkameran blev det allt. Så dessa bjuder jag på så här på fredagskvällen;-)
 
Ett stort paket låg och väntade på Philip hos mormor & morfar. Paketet kom från gammelmorfar Helge och den STORA vovven blev väldigt uppskattad!
 
Hela familjen hamnade i frisörstolen och blev snygga i håret;-)
 
Pulkaåkning i kanske Alnös brantaste backe, bullåsbacken!
 
Lilla hjälpredan är framme igen. Den här gången är det mormor som får hjälp i köket.
 
 
Detta var för en vecka sedan. I morgon ska grabbarna skjutsa mig till jobbet så att dem kan ha bilen under dagen och sedan kunna komma och hälsa på mamman på jobbet. Äntligen ska Philip få kolla på flygplanen och åka brandbil med mamma;-)
 
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback