Badhuset!

Tisdag och tänk att vi är lediga även idag, jag och Philip! Så mysigt och jag bara älskar den lediga tiden tillsammans med den lilla killen. Hade egentligen hoppats på en heldag med sol och massor av utetid idag. Så när vi imorse såg att solen lyste med sin frånvaro packade vi badväskan och åkte till badhuset. 
 
Vi har inte badat sedan vi kom hem från Thailand. Och innan dess var det rätt längesedan vi var iväg på badhuset faktiskt. Jag vill också minnas att Philip inte var speciellt road av själva badande sist vi var iväg. Då tyckte han nämligen att det var 100 gånger roligare att klättra, springa runt och göra allt utom att bada. Så visst var det med en liten klump i magen vi gav oss iväg till badet;-)
 
Jag frågade innan: -"Philip vill du åka och bada?"
Philip: -"Aaaaaa"
 
Och mycket riktigt så ville han bada när vi även var på plats. Till en början tyckte han nog det var lite kallt i vattnet och var lite försiktig. Vilket gav sig efter en stund och innan det var klart så plaskade vi och åkte rutschkana för fulla muggar! Han var helt blå om läpparna och jag fick nästan tvinga ur honom ur badet för att ta en fikapaus innan vi badade en stund till. 
 
Blev glatt överraskad över hans glädje till badandet och vi hade en toppen förmiddag i badhuset innan det var dags att åka hem för lunch och sovning. Perfekt att ha nära till badhuset och möjligheten till att kunna åka en vardag när det man har nästan hela bassängen och omklädningsrummet för sig själva;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback