Snart så

Oj, vad jag känner att jag inte hinner med varken här eller hemma. Det som är så bra med bloggen är just dokumentationen av allt som händer i vårt liv. Främst allt som händer Philip. Philips första månader är väl dokumenterade och jag låg i "fas" under hela första året. Även om jag hamnade efter med framkallning av foton, skrivning i hans "första året bok" så kunde jag alltid gå tillbaka hit och bläddra i arkivet. Men nu? Vad hände liksom? Jag är inte i fas någonstans. Har inte framkallat ett kort på flera månader, inte satt in foton i album sedan...Ja, när då? Höstas? Thailand kanske? "mina första år" boken den har inte uppdaterats sedan höstas kanske? 
 
Får en sån där våg av skam och skuld över att inte hinna med och känslan av att inte räcka till och framförallt LATHET. 
 
Dagarna tuffar liksom på och livspusslet är liksom ett faktum. Som tur är så är det inte alls långt kvar till semester. Hela 5 veckors semester blir det i sommar. Efter denna arbetshelg så återstår det 6 arbetspass innan 5 veckors ledighet väntar ;-) 
 
Ska bli så härligt och jag ser fram emot massor av vad denna sommar har att erbjuda ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback