Semester!!!

Ja men då så, då vankas det semester för två av oss i denna familj. Jag och Philip har gjort vårt på jobb och dagis på ett par veckor. Hela 5 veckors semester för min del och Philip har hela 6 härliga veckor framför sig;-) E jobbar en vecka till innan han också har semester. 
 
Känns så himla skönt och efterlängtat. Det ska bli helt fantastiskt att få spendera så många veckor tillsammans. Det ska bli så skoj att få spendera så många veckor tillsammans och uppleva Philips första "sommarlov".
Vi har lovat varandra att inte planera och stressa för mycket. Även om en hel del planer ändå tycks ta form. Viktigast att vi tre är tillsammans <3
 
 
Fick precis ett litet lycko-samtal och ett positivt besked på en stuga som vi nu ska få hyra ett par dagar i Skrea. Så nu blir det helt plötsligt en liten tripp söderut också;-)
 
 
För att fira semestern så lagades det god grillad middag här ikväll. Till middagen gott rödvin och till efterrätt glass och jordgubbar! Mums! Nu ska jag lägga luta mig tillbaka här i soffan och se på Ernst. Njuta av att semestern äntligen är här!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback