Torsdag

Ännu en vab-dag till ända. Men Oj, så sakta dagarna går när man "bara är hemma" och kurerar men ändå underhåller en 1 1/2 åring. Räddningen för min del kom ikväll när det blev dags för dagens träningspass, 55 min spinning stod det på dagens schema. Cyklingen från igår satt tydligen kvar i benen och OJ så jag fick slita ikväll. Mådde nästan illa när jag klev av cykeln. Men visst är det sådär extra härligt skönt när man sedan en stund senare står i duschen och faktiskt känner sig nöjd över sin prestation!
 
Imorgon står det inte vab i agendan utan det är fredag och min lediga dag. Egentligen skulle jag och Philip ha träffat Päivi och Anton imorgon. Som vi längtat efter denna fredag! Men eftersom bägge smågrabbarma varit hemma från förskolan denna vecka och är risiga så blir morgondagens träff inställd. Isället ska jag försöka ta med mig Philip och avklara någon form av mathandling och därför ska jag nu göra kära sambon sällskap och försöka mig på någon typ av matlista;-)
 
Men först en bild på världens bästa kille ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback