Onsdag!

Har precis rullat ut vagnen med ett sovande barn, plockat undan lunchen, städat i hop utsrpidda leksaker, gjort i ordning min arbetsväska och laddat den med middagslåda. Dricker en kopp kaffe och väntar på att E ska komma hem från sitt jobb så att jag kan åka iväg till mitt. 
 
Så fick det bli idag. En liten nödlösning eller egentligen skulle Philip gått på dagis idag men eftersom det bara handlar om en enda dag och hans dagis är stängt så kändes det skönast om han kunde få vara hemma. Dessutom så imorse när vi ringde så var personalen som skulle arbeta från hans dagis sjuka så då kändes det ännu bättre att lösningen blev som den blev. 
 
Vi har haft en mysig förmiddag tillsammans. Hunnit läsa böcker i omgångar, varit ute och samtidigt har jag hunnit med en och en annan kopp te med honung i. Min hals känns tjock och gör ONT! INTE alls bra och jag hoppas det försvinner illa kvickt. Sista kvällen på jobbet väntar och sedan är det semester! Ofattbart att vi om några få dagar befinner oss i där det är 30 + och solar, badar hela dagarna. Fick just ett sms om att mitt paket från jollyroom finns att hämta ut. Hoppas E kommer snart så jag kan skynda förbi och hinna hämta ute det innan jobbet. Det är en soldräkt till Philip som ligger i paketet. Sedan är det nog bara några småsaker att handla så är vi redo. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback