Onsdag morgon!

Tidig morgon även idag. Alla tre vakna redan strax innan kl.06.00. Jag känner mig seg och försöker komma igång med hjälp av några koppar kaffe. Philip är lämnad på dagis och även idag så skulle han såklart köra snowracern dit. Lämningen gick galant och det känns såklart extra skönt i mammahjärtat då det känns lite som att "börja om på nytt" efter så lång ledighet och massor av tid tillsammans. 
 
 
Det är nu, strax om två timmar min arbetsvecka börjar. Tre kvällar på jobbet stundar och det är två långa dagar jag har framför mig först. Idag 12-22, imorgon 9-22 för att tillslut avrunda med fredag em/kväll 14-22. Jag hade bokat pass på sats både i måndags och igår. Men med denna trötthet som sitter i så har det varit totalt omöjligt att ens kunna tänka träning dessa dagar. Men idag är det träningsstart som gäller. Passet kommer att genomföras på  jobbet i eftermiddag och jag har planerat och skrivit ner ett litet intervall pass samt några styrke övningar. 
 
 
Kallt är det ute även idag. Tror tempen visade runt -10. Ska komma ihåg att gå ut och starta värmaren på bilen så jag inte behöver åka iskall bil om en liten stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback