Hemma i kalla Sverige

Så har vi landat här hemma i kalla Sverige igen. Ett soligt och varmt Thailand ligger bakom oss och vi har haft en helt fantastiskt underbar semester. Men visst är det kontraster att komma hem till ett kallt Sverige med 50 grader i temperatur skillnad! Och visst är vi trötta efter 12 timmar på flyget plus dom x antal timmarna innan avgång. Konstaterade nyss att det just precis är 24 timmar sedan vi steg upp mitt i natten i Thailand, alltså kl: 03.15 för att påbörja vår resa hem. Några timmars sömn har det inte varit under senaste dygnet för varken mig eller E. Philip har allt varit en liten ängel med tanke på den långa resa som varit och han var bra bekymrad och tyckte det var väldigt kallt när vi kom hem. Lilla älsklingen♥
 
 
Tänkte sammanfatta resan på något vis och dela med av lite bilder. Dock inte ikväll då vi är så trötta och grabbarna redan sover. Jag ska göra detsamma för att också komma i kapp dygnet på något vis. För min del vankas det jobb imorgon. Inget mindre än ett 12 timmars pass väntar på jobbet. 
 
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback