Det är Fredag!!!!

Helgen smyger sig på och jag ser sååå mycket fram emot en ledig helg på hemmaplan tillsammans med mina killar. Första helgen tillsammans hemma detta år. Hoppas på att temperaturen viker sig lite och att solen kikar fram. Lite pulkaåkning, en tur på isen med fikaryggsäcken vore inte helt fel.
 
Men först har jag ett kvällspass på jobbet att avklara innan det officielt är helg. Philip lämnade jag på dagis runt 9 i morse. Lilla hjärtats allra första fredag på förskolan. Tidigare har E varit f-ledig fredagar. Nu är det verkligen vardag igen hos oss. Så efter dagislämning drig jag av veckans städning här hemma och har nu ätit en lyxig tallrik gröt till lunch. Börjar inte jobba förrän klockan 14 men tänkte uträtta lite små ärenden innan, så bäst att sätta fart!
 
 
Trevlig helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback