Tisdag!

Vår tisdag startade tidigt i morse. Redan runt 6 ville Philip säga godmorgon. Vi var inte riktigt överens och lyckades vila en stund till. Så klockan 7 var det godmorgon på riktigt! Morgon med "bompa" och frukost tillsammans med morfar innan vi vinkade hejdå och morfar åkte iväg på sin kurs. 
 
Jag och Philip gjorde oss klara för dagen och vårat besök av Amanda & Wilma. Så när tjejerna kom så klädde vi på oss och tog en sväng med snowracer/pulka bort till backen för att åka några åk. När barnen var nöjda promenderade vi hem igen och gjorde i ordning lite enkel lunch till oss. 
Philip somnade efter lunchen och jag fick en chans att njuta med en kaffekopp i soffan och prata strunt i någon timme. Lilla Wilma lekte nöjt bland Philips leksaker och lät mammorna slappa en stund i lugn och ro;-)
 
Så vi har haft en fantastiskt mysig tisdag så här långt. Philip sover forfarande och jag passar på att slappa en stund till i soffan tror jag bestämt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback