Morning sunshine!

Galet skönt med lördagsmorgon även om natten inte var den bästa med en vilt sparkandes, snurrandes 1 1/2 åring i sängen som sov lite si och sådär genom natten så kan jag ändå inte alla klaga nu några timmar senare in på dagen. Vi åt frukost tillsammans hela familjen, vilket är det absolut bästa som finns! 
 
Jag hade bokat 75 min spinning klockan 10, men det visade sig att passet förblev fullbokat och jag kom snörpligt nog inte med. Som en räddande liten ängel hörde Silja av sig och var sugen på att träna denna lördags förmiddagen. Så träning blev av om än annat än cykel. Vi körde uppvärming på crosstrainer, kettlebells, axlar, bröst, biceps och triceps. Avrundande med några benövningar och såklart som avslutning plankan. Jag som oftast går på pass när jag besöker sats fick mig en liten genomgång i gymdelen och jag måste säga att det var fårvånansvärt mycket folk som var där och tränade klockan 11 en lördag när solen skiner utanför! Imponerande!
 
Nu ligger lunchen i magen, Philip sover ute i vagnen och jag tillsammans med E försöker planera ihop planer för eftermiddagen. Att det blir utomhusaktivitet råder ingen tvekan om solen fortsätter skina. Jag är lite sugen på att packa med fika i ryggsäcken och ta med skridskorna ner till sjön. Men frågan är hur isen är efter veckan som varit? Kanske är dumt med tanke på att vi inte har någon utrustning. Vi får se, en promenad och fika paus fungerar utmärkt det också;-)
 
 
 
En suddig bild på en icke stilla liten kille med sina coolaste brillor på, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback