Monday!

Måndag, ny vecka och solen skiner som aldrig förr. Önskar jag kunde få vara hemma och vara ledig idag. Hämta hem lilla prinsen som är på dagis och vara ute och leka står högtst på min önskelista idag. 
 
Istället har jag flängt fram och tillbaka till ica maxi. Plockat lite här hemma och vips så är klockan slagen och det drar ihop sig för jobb. Två dagar har vi nu framför oss där vi knappt ser varandra. Ska försöka fokusera på onsdag och torsdag istället. Då är i alla fall jag och Philip lediga tillsammans. Håller tummarna för att solen tänker stanna hos oss tills dess och att vi kan hitta på något skoj då. 
 
 
Nu är det bäst jag kilar iväg så att jag inte blir sen till jobbet. Väskan är packad och jag är tokladdad för kvällens träningspass. Kan behövas efter helgens vila och onyttigheter. 
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback