Bugaboo Buffalo!

Jag tror visst jag har blivit lite smått förälskad efter att ha spanat in bugaboos senaste vagn som släpps idag och börjar säljas i Sverige från och med 15 mars. Jag var så klart på hugget nu under morgonen för att läsa dom bloggar som skrivit om vagnen samt spanade in bugaboos egna sida. Å japp, jag gillart!!
 
 
Så nu kliar det i fingrarna och jag känner bara att JAG VILL HA!! En blandning av donkey och camelon. En kombinerad terräng/stadsvagn. Större och längre sits som gör att barnet får mer plats och kan använda vagnen längre. Den är godkänd för ett barn upp till 23 kg medan camelon är godkänd upp till 17 kg. Större och bättre däck, bättre varukorg, smidigare i hopfällning och att själva liggdelen kommer högre upp. Ett stort plus är också suffletten som går att dra ner mycket längre och skyddar barnet bättre.
 
 
Så fort den kommer ut i butik så vill jag nog klämma och känna på den;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback