Bara för att...

Sådärja, då var det helt plötsligt torsdag och tänk att tiden alltid ska gå dubbelt så fort då man är ledig. Philip är en liten sväng på dagis idag trots att jag är ledig. Det är både och att behöva gå upp, iväg och lämna. Samtidigt som det är skönt att få lite vettigt gjort i lugn och ro medan han är på dagis en sväng. Anledningen till dagis just torsdagar när vi är ledig onsdag och torsdag är att i morgon då det är fredag igen så är det lämning tidigt igen. 
 
Som tur är så är det en kortis, så strax ska jag kila iväg och hämta hem min guldklimp! Å det är inte direkt så att jag har legat på latsidan eller efter lämning gått hem och lagt mig i sängen igen. Tvärtom, direkt efter läming hoppade jag in i bilen och åkte till ica för att handla. Passade även på att spendera en lång stund i kö till biltvätten för att få bilen ren. Var till mio och köpte en hylla som jag väntat på. Har hunnit tvätta, plocka och hade en plan om att hinna storstäda innan hämtning på dagis. Tveksamt om jag hinner... Hinner börja lite;-)
 
 
Men först, riktig go-fika! En helt vanlig torsdag. Onyttigt och inte alls ok en torsdag men just idag bara för att jag är ledig och legat i så kändes det lite okej att lyxa till det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback