Ett dygn av egentid, mammatid, vänner och lyx!

Åh, vilken dygn jag har haft! Kom precis hem, mina grabbar hämtade upp mig på pendelstationen. Finns det något bättre än att komma hem till familjen. Till en överlycklig liten son som är helt utom sig av lycka när mamma kliver av pendeln!!? Hjärtat svämmar över!!
 
Man behöver det så mycket och det sker så sällan. Har jag ens sovit från min son på 2 1/2 år?? Näe, jag kan inte minnas att jag gjort det. Ett dygn inne i stan tillsammans med bästa tjejerna satte en rejäl guldkant på tillvaron. Incheckad på hotell, shopping, god mat och dryck och såklart med bästa sällskap! Kan det bli bättre? Jag har nog sällan njutit så mycket av och verkligen sugit i mig varenda minut av lyx och egentid. 
Shopping eller jag shoppade inte så mycket. Men en genom stan innan vi hittade det rätta lunchhaket. Tapas, sangria och vi fastnade några timmar i lunchstimmet. Lite vila, surr och något glas vin på hotellrummet innan vi gav oss ut på stan igen för en fördrink innan kvällens middag. Kvällens middag var inget mindre än asiatiskt julbord. Kan vara det mest fantastiska och godaste julbord jag någonsin ätit. Helt jäkla sagolikt! 
Toppade hela vistelsen inne i stan med att sova kvar med tjejerna på hotellet. Att krypa ner i en fluffig hotellsäng bland härliga kuddar med vetskapen om att man kommer få sova helt ostört hela natten igenom har aldrig varit så uppskattat. Ren och skär lyx och jag sov som en prinsessa! Några för få sömntimmar, men ack så skön sömn. Sammanhängande och djup sömn som i sig genererar i mer energi;-)
 
Rundade av i morse med en god hotellfrukost innan vi skiljdes åt. Tjejerna hoppade på tåget hem till Sundsvall och jag satte mig på pendeln hem till mina grabbar. Med ett leende på läpparna och ett laddat konto på flera sätt. 
 
 
Nu ska vi strax packa fikaväskan och skridskor. Familjetid och ispremiär får bli söndagens stora aktivitet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback