Vinterkläder!

Jag slår nog rekord när det gäller  i tid på att fundera på vinterkläder. Känns så overkligt långt bort till vinter, kyla och snö. Men någonstans vet jag att det kommer att komma så småningom. Höstnyheter börja smått att ramla in i butik och jag har lite svårt att låta bli att spana efter vinteroverall åt Philip.
 
Körde på kaxs overall från kappahl förra året och var mycket nöjd. Bra overall till bra pris. Dessutom har kappahl sina bra 25% checkar som reamlar in lite då och då. I går ramlade det in en alldels färsk i vår låda och jag såg även att årets overaller såg fina ut. Bra betyg i årets test fick den också. Tummen upp!
 
Så kanske ska det får bli ännu en overall från kaxs till lilla herrn i vinter.
 
 
Gillar den gröna färgen. Jag som annars älskar blått känner nog för att bryta trenden. Riktigt snygg!
Den fanns i och för sig även i blått såg jag....
 
799:- också 25% med check är inte illa för en overall. Tål att funderas på;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback