En sådan där dag....

 Som ni vet man helst vill gömma sig under täcket och stanna tills dagen är över. Så kanske man kan kalla denna dag. Efter en strulig natt med en ledsen kille som grät och grät i non stop så var vi liksom inte i fas då klockan ringde 05.00 och påminde oss om att det är nu dagen börjar. Philip grät fortfarande och man man undrar såklart om han har ont någonstans. 
 
Hur som helst så blev det vab hos oss idag. När klockan var 05.30 gick vi ner och la oss i soffan för att försöka kolla på en film en stund. E var tvungen att åka till jobbet medan jag och lilleman har försökt vila och mysa här hemma. Ingen feber och timmar senare så verkar han rätt pigg och glad igen. 
 
Nu sover han ute i vagnen och jag gissar att han kommer försöka ta igen lite förlorad sömn från natten. Jag borde göra detsamma. Jag har såklart åkt på huvudvärk och det kommer förmodligen av för lite sömn. Vädret hjälper till att sänka humöret idag med. Riktigt inomhus-mys väder är det vad det är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback