Regn och inga vårblommor här inte.

Ledig måndag tillsammans med min lilla prins. Hade hoppats på lite sol idag och en tur till plantagen för att shoppa lite vårfint till krukorna som står utomhus och ser riktigt risiga ut. Men idag bestämde vädret sig för att det tydligen skulle regna exakt hela dagen. I och med regnet så försvann även min lust till att shoppa vårblommor och än mindre vara utomhus och plantera ner dessa. TYPISKT!
 

Istället har vi roat oss med diverse tråk-göra så som som dammsuga, bädda rent i allas sängar, tvätta, hänga tvätt och sortera undan vinterkläder.... Inge vidare göra och Philip tyckte nog allt att vi valde en rätt så trist aktivitet. Just nu sover han som en liten stock där ute. 
Jag har passat på att ta mått på några fönster så jag vet storleken på eventuella mörkläggningsgardiner och regnet påminde mig om att Philip behöver ett par nya gummistövlar. Så kanske ska vi ta en sväng lilleman och jag efter mellis för att införskaffa ett par gummistövlar och mörkläggningsgardiner till sovrummet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback