It´s Friday

Äntligen fredag och jag fick i alla fall en mysig morgon tillsammans med min son innan det var dags för dagis. Som jag saknar min lilla kille dagarna när jag jobbar kväll. Men nu är det bara en kväll till innan jag får vara med min lilla prins ordentligt igen. 
 
Efter dagis åkte jag direkt till ica maxi och storhandlade. Hade hoppats på en löptur eller skön power walk i solen men regnet hänger i luften och till och med tvätten kändes mer lockande efter handlingen. Men nu är det snart dags för mig att åka ut till jobbet för att göra veckans sista kväll. Har jag tur så blir det en kvällspass i gymmet också. Intervallerna känns då väldigt lockande;-)
 
Hoppas solen hittar tillbaka till oss lagom till imorgon bitti. Vi har en späckad helg framför oss då vi väntar besök från Värmland denna helg. 
 
Nu en kopp kaffe och sedan jobbet....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback