Aprilväder!

Att helgen har varit rolig och intensiv märktes imorse. Jisses, vilken trött liten kille det var här hemma. Sovmorgon ända till klockan 08.10!!! En skön och seg start på vår måndag med andra ord. Att hinna till dagis till klockan 09 var bara att glömma. Men vad gör det egentligen när man inte behöver stressa för jobb eller annat som kallar. 
Så utan större stress kom vi iväg till dagis och det kändes som om jag knappt hunnit krama och pussa min lilla prins denna morgon. 
 
Jag hade en tanke och en plan om att ta årets första löptur utomhus denna morgon, direkt efter dagislämning. Marken är nu bar och med vädret som visat sig sista veckan så kändes det som att det äntligen är dags! Tyvärr spelar april oss alla ett spratt just idag och ute yr det små snöflingor runt i luften. Men löptur det det blev det, dock inte i den sköna morgonsol som jag hoppats och trott på från början. 
Är faktiskt förvanad och lättad över att det kändes så "lätt" och enkelt att springa så här första rundan. Tummen upp för det och naturligtvis så höjer det motivationen till nästa gång!
 
 
Kvällsjobb för min del idag och innan det ska jag se till att jobba undan lite vardagssysslor som ligger och släpar här hemma. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Underbara Ni,vad jag saknar Er! Kram

2013-04-08 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback