Trött Mama!

Man märker att man inte alls är van vid det "nya livet" som ändå har mjukstartat på alla sätt och vis. Men visst tycker jag mig har varit tröttare än vanligt denna vecka. Skyndade hem från jobb i eftermiddag och hämtade hem min lilla skatt som fick säga tack för denna vecka och göra helg från dagis. 
 
Märker även på Philip att detta är nytt. Så trött som han har varit dom här eftermiddagarna. Lilla älskling stupar i säng när klockan passerat 19.00. Jag skyndade mig att loss totalt på veckostädningen när vi kom hem. När E kom hem från tennis så lämnade jag varmt över bad och läggning till honom och själv så skyndade jag iväg till ica maxi för veckohandling. 
 
Så skönt nu när allt är klart och fixat inför helgen. Så nu är helgen mer än välkommen hos oss! E har sin första föräldralediga fredag i morgon och jag själv har sluttampen på introduktion av vårt nya arbetssätt. Ikväll kom E:s pappa och Philips farfar från Arvika hit till oss. Så härligt med besök och helg!
 
 
Nu går snart ögonen i kors. Hoppas på en natt med massor av sömn! 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback