Godkväll!

Kikar in här en sväng medan jag har en liten lugn stund för mig själv. Grabbarna sitter i badet och jag hör dem skratta och plaska på övervåningen ♥
Första dagen på dagis gick bra utan mamma. Lite ledsen hade han varit på väg in efter utelek/strax innan lunch. Förmodligen var det en trött och hungrig liten kille och då kan lätt ledsenheten ta över hand. Annars hade timmarna själv utan mamma vid sidan gått bra. Ätit och sovit bra! Men det kändes mycket skönt i mammahjärtat att vara där och plocka upp en nyvaken liten kille i vagnen efter lunchvilan♥♥
 
Just nu är jag trött, blev så enormt trött efter middagen så att det nästan svider i ögonen. Det värsta är att jag har ett body pump pass bokat klockat 20.00. Så det är nog bäst att ta och rycka upp sig här i soffhörnet om det ska gå vägen.
 
Nu ropas det från övervåningen, bäst att knalla upp och ta emot en liten badpojke som förmodligen badat färdigt ;-) Måste först bara visa er en liten glimt sån fångades från middagsbordet tidigare.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback