Ett nytt kapitel

I morgon ger vi oss in i det "nya livet" som familj. Philip påbörjar sin inskolning på dagis och när inskolningen är klar så börjar mamman att arbeta igen. Jag gissar på att det kommer bli en helt ny värld för oss alla tre. Både jag och E som arbetar, skiftgång, dagis och tider hit å dit. Kan tänka mig att det kommer kännas snurrigt för oss till en början men jag tvekar inte en sekund över att vi inte kommer greja det.
 
 
Trots att jag varit hemma sedan maj 2011 så känns det som att det började "på riktigt" i september för bra precis ett år sedan. Tiden innan var så orolig och känslig. Så för ett år sedan kan jag minnas att jag slappande av och njöt ordentligt av det här med föräldraledighet. Jag har älskat den här tiden tillsammans med vår son till tusen. Det här är det bästa jag varit med om och jag är så tacksam att jag fått uppleva det! Tiden har gått så oerhört fort och vi har lärt känna så måna fina mamma- och barnkompisar som vi aldrig skulle ha lärt känna annars.
 
 
Även om känslorna slits åt olika håll just nu så känns allt som komma skall väldigt bra och väldigt rätt innerst inne. Vår lilla kille har gått och blivit en stor liten kille, så är det bara. Mammas & pappas lilla lilla pyre ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback