Sjukstuga

I natt har vi nog haft den värsta natten någonsin!! Hela familjen i samma säng. Alla tre med feber och vakenstunderna var MÅNGA!! Ett tag trodde jag aldrig att natten skulle ta slut. 
 
Jag var helt förstörd och hade ont i varenda liten kroppsdel när vi vaknade det var var morgon. Philip är inte heller kry och feber har han fortfarande. Han är rätt så pigg jämfört med päronen ändå och jag skulle ljuga om jag inte säger att jag tyckte det var skönt när han somnade för lunchvilan.
 
Nu håller jag faktiskt en tumme eller två att lilleman sover en lite längre vila så att vi båda vuxna får ligga nerbäddade en stund. 
 
 
Vad är detta? Är det dagisbaciller som angriper oss eller vad händer? Jag som dessutom nästan aldrig är sjuk och nu är alla tre risiga samtidigt. Ge mig styrka, ge mig kraft!!

Kommentarer
Postat av: gammelfarmor

Stackare,Ni får gona ner Er i soffan och ta det lugnt med varmt te o alvedon,somna inte ifrån skrutten bara.Kram

2012-10-14 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback