På önskelistan

När man är sjuk så känns det extra bra att ligga nerbäddad i soffan och surfa runt bland diverse shoppingsajter m.m. Vet inte varför eller om det helt enkelt är den där "tyckasyndommigkänslan" som kommer smygandes. 
 
Fick i alla fall syn på denna jacka på en annan blogg och jag blev helt kär i jackan direkt. Så jag var tvungen att spana in den lite närmare på nelly.com.
 
 
 
Den blå faller mig i smaken helt och hållet!! Även om jag tycker att den gröna också är superfin.
Jag har ju en peakjacka som hängt med ett x antal vintrar. Undrar om den inte gör sin 6:e vinter om jag bestämmer mig för att köra på den ännu en säsong. 
 
När priset var helt OK på denna från nelly så blev jag genast sugen på en ny vinterjacka och troligtvis skulle färgvalet då få bli blå. Lite omväxling mot alla svarta jackor som man ständigt kör på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback