Jobbig natt igen då

Så här i efterhand så vet man nu då att det förmodligen är det onda örat som spökar om nätterna. Senaste veckan har varit jobbig till och från. Läggningen på kvällarna har strulat till och från. Han har vaknat mitt i natten och varit så ledsen. Det som hjälpt har varit att tillslut somna i mammas och pappas säng. Men där har det inte heller varit bra alla nätter. Nu försåtr jag att det är klart att det är garanterat onda örat som gjort sig påmind. 
 
I natt var han så ledsen att jag aldrig sett min lilla kille så ledsen någon gång. Efter mycket om och men och med en alvedon så somnade vi tillslut. Detta påminner en så här om dagarna sedan genom att man inte riktigt är lika pigg som man brukar vara. Så idag har vi ägnat förmiddagen åt att gå runt i pyjamas länge och sedan bada innan lunch. Var tänkt att vi skulle packa ihop för avresa till Värmland i eftermiddag. Men packningen får vänta och familjen får gå före idag känner jag. 
 
Matlusten är inte heller sig lik på lilleman ännu. Det är inte alls konstigt. Men väldigt påfrestande och jobbigt då det inte går att föra en dialog och liten kan tala om vad han är sugen på. Just nu känns det som det mesta man serverar är fel och lunchen blev en pers att ta sig igenom. Tillslut med lite mat i magen så somnade mitt lilla troll sött i vagnen innan jag ens hunnit rulla ut den. 
 
 
Så då kanske det är dags att ta tag i sig själv idag då. Jag har inte mer än kommit i kläderna och borstat tänderna. Känner mig mer eller mindre som ett vrak och det av flera anledningar. Inte helt 100% pigg, lite sömnbrist och dessutom iförd sunkiga mjukisbrallor och t-shirt kan få vem som helst att känna sig som ett vrak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback