Arbetshelg

När alla andra tar helg så kickar mamman i detta hus igång sin arbetshelg. Första arbetshelgen på över 1 1/2 år!!! Jag har ingen som helst aning om hur jag ska klara denna helg. Det är många många timmar ifrån mina killar. Förmodligen kommer jag längta ihjäl mig efter mitt lilla mini troll som ska få hänga med pappsen hela helgen själv. 
 
Allt detta som sker just nu har jag förstått är jobbigast för mig själv. För HJÄLP vad jag längtar efter lilla skrutten när jag är på jobbet. Separationsångest!!!!?? JAPP!!!
 
Så idag när jag befann mig på jobbet så njöt grabbarna av sin första fredag tillsammans. E är föräldraledig på fredagar nu och det innebär lyxtid för grabbarna. Idag hände dem på öppna förskolan! Undrar om det var Philip som drog med pappan dit eller om det var tvärt om!? ;-)
 
Jag fick hur som helst den här bilden skickad till mig och jag tror nog dem hade trevligt på öppna.
 
 
Eftermiddagen har bestått av massor av familjemys och jag har passat på att suga i mig mängder av "PhilipGos" så att jag ska klara hela dagen på jobbet i morgon 8-17. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback