Till Tomten!

Eftersom jag har nämnt innan vad Philip önskar sig av tomten i år, så måste jag även få punkta ned mamman och pappans önskelista till tomten:-)
 
Mamman och pappans önskelista:
 
 
 
 
 
Presentkort på hemtex. Högst på önskelistan från hemtex står badlakan/handdukar men även sängkläder.
 
 
Mamman har såklart en egen liten lista också (som kanske inte pappan vill känna sig delaktig i)
 
 
En plattång (en riktigt sådan t.ex. GA.MA)
 
 
Presentkort på MQ där det alltid finns en massa fint. Just nu har jag nog förälskat mig lite i myskläder från Bondelid och skulle kunna tänka mig att bära både mysdressen i velour och pyjamasbyxorna. Även morgonrocken är sjukt fin.
 
Handväska! Just denna hittade jag på MQ. Efter 1 1/2 år med skötväskan som handväska så går jag numera med plånboken i handen dom gånger jag inte har skötväskan med. Vilket börjar ske rätt så ofta nu mer. Så en snygg handväska är något mamman skulle behöva.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback