Pyssel!

Ligger nerbäddad under täcket i sängen alla redan. Har spenderat kvällens timmar åt att få fram adventsstjärnor och lite annat smått och gott inför 1:a advent som stundar på söndag. Så efter några timmars fixande så känns det som att vi är skapligt redo för det här med advent och december månad. Stämningen steg en aning i och med snön som kommit. Det tackar vi för! 
 
 
Nu ska jag alldeles strax försöka somna och hoppas på en bra natt med förhoppningsvis lite sovmorgon (vilket inte är speciellt troligt). Känns konstigt att sova ensam i huset utan E (som är i Värmland på snabbvisit). Som tur är har jag världens gosigaste son att krama på, så helt ensam är jag absolut inte;-) 
 
 
Imorgon är det fredag och vi är lediga!! Underbart! Vi ska ta vara på fredagen på bästa sätt hoppas jag. En date är bokat med Sofia & Nils. Ska bli så roligt med tanke på att det var för längesedan sist.
 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback