Mini helg

Sedan vi kom hem från Sundsvall i söndags så har vi hunnit med att jobba och besöka dagis i två dagar. Alla tre friska, pigga och krya. Dock så har vi gått om varandra totalt och när jag kommer hem så sover övriga två. I morse lämnade jag en liten kille som var lite ledsen på dagis. Alltid jobbigt att lämna vid sådana tillfällen. Plus att morgonen var stressig och inte alls så där bra som det brukar vara. Bilköer till jobbet och en inre stress hos mamman utan dess like. 
 
Kom nyss hem från jobbet och har precis varit in och pussat min sovande lilla prins godnatt. I morgon är vi lediga bara han och jag! Ser så fram emot det!! 
 
Det sista som gjordes på jobbet innan hemgång blev en timmes träning i gymmet. Jag testade på det här med kettlebells. Faktiskt riktigt roligt och jag tror att med lite hjälp att slipa på tekniken så har jag där en träningsform som jag tror att jag faktiskt skulle kunna bli lite kär i;-)
 
Blandade även in lite klassiska hantlar i kvällens pass också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback