Godnatt

Nu sover Philip och nu är det även godnatt för dom två vuxna. I eftermiddag har jag inte varit en aktiv och bra mamma känner jag. Samvetet kommer krypandes...
Älskade lilla hjärtat har fått mestadels leka själv och har haft två föräldrar som varit helt utslagna. Att försöka anordna någon form av middag var inte det lättaste och sedan nästa moment läggning var inte heller helt enkelt. TACK och lov för att vi har varandra! För vad hade jag gjort utan E? Jag förstår inte hur man klarar sig som ensamstående förälder. Speciellt inte i sådana lägen. En stor JÄTTE eloge till alla ensamstående ute i världen. För även dom borde ju bli sjuka ibland!
 
Nu hoppas jag på en lugn natt, där vi får sova alla tre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback