Torsdag

Idag är det torsdag och helgen är nu snart här igen. Idag står det bvc besök på schemat under förmiddagen. 1 års kontroll och sprutor. Usch, den här gången gruvar mamman sig lite för sprutorna. Man kan ju tycka att jag borde vara van med tanke på alla stick och sprutor som min lilla son fått genomlida. Speciellt under sjukhustiden. Men nu känns det nästan värre eftersom han är så stor och medveten. Aja, det går säkert alldeles utmärkt!
Det ska bli spännande att se vad vågen visar. Undra vad min lilla 1 åring väger egentligen. Jag gissar på nästan 8 kg.
Det vankas även besök igen. Redan ikväll anländer mamma/mormor & pappa/morfar. Så nu hoppas vi att fina vädret håller i sig så vi får en härlig helg fyllt med umgänge, frisk luft och så lite elitlopps trav på det;-)
Nu ska jag packa ihop skötväskan och se om lilleman där ute sovit färdig sin lilla nap.
Trevlig Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback