Stora killen!

Besöket på bvc gick bra och mamman överlevde dom två sprutorna. Philip var en duktig liten kille som fick ett litet klistermärke för att han var så duktig med sputorna. Några 8 kg visade inte vågen utan min lilla 1 åring väger 7445 gram. 70 cm lång. Min lilla kille har blivit så stor. Tänk att för ett år sedan var längden 35 cm. Han har alltså dubblat sin längd på ett år.
Efter bvc var vi in en snabbis i centrum för att spana efter några små skor till lilla Philip. Ett par sandaler står på önskelistan. Tyvärr åkte vi hem tomhänta. Antingen så finns det ordentligt skor typ kavat eller så är dom fruktansvärt plastiga och mjuka. Skulle vilja hitta något mellanting att ha på fötterna fram tills att han börjar och går. Känns onödigt att köpa dyra skor för 500:- innan han ens kan gå så han lagomt till han lär sig gå har växt ur dem. Ett annat litet problem är att min lilla kille har små fötter och dom skor som är i hans storlek är sådana bebisskor med mjuka sulor.
Nu är lunchen intagen, Philip har precis somnat i vagnen och jag sitter i solen och NJUTER!! Det är blå himmel, strålande sol, varmt ute och jag har förmånen att få vara hemma och ta vara på varenda minut! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback