Regnigt

En minst sagt seg onsdag idag. Var galet trött i morse igen efter ännu en sen kväll. Det var ett under att jag packade in oss i bilen så vi kom iväg till sats för dagens träningspass. Vilket jag känner nu i efterhand var tur för annars hade denna regniga onsdag blivit en låååång sådan. Philip sover sött ute i vagnen och han tycker nog det är mysigt med regnet som smattrar på taket för mamman tycker att han sovit läääänge nu.... Jag har druckit två stora koppar kaffe, läst bloggar, vikt ett berg av tvätt, städat bägge badrummen. Så nu får lilleman gärna vakna så vi kan leka istället;-)
Jag trött och seg så onsdags eftermiddagen kommer att få bli en lugn sådan. Köttfärs är tinat och idag tror jag banne mig vi lyxar till det  och kör på en klassisk "fredags-tacos". Sedan ska fröken Moberg tidigt i säng ikväll. Mitt mål är godnatt 21.00. Vi får se om jag lyckas....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,

Vilken fin blogg!

Jag har en tävling nu som kanske är intressant för dig där du kan vinna Detox, kolla här om du vill tävla:
http://vegoeco.blogspot.se/2012/05/en-rensning-kanske.html

Hälsningar, Anna.

2012-05-09 @ 22:28:33
URL: http://vegoeco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback