Morsdag

Så börjar vi närma oss slutet av ännu en helg. En helg som varit helt fantastisk på alla sätt och vis. En hel mysig helg tillsammans med lilla familjen och mamma & pappa. Två stadsturer, ett galleria besök, trav, grillning, solning, bad, lek och mys med världens bästa lilla kille som för övrigt har varit en riktig liten solstråle exakt hela helgen (trots en hel del vagnåkning). Jag behöver inte ens skriva att jag AVSKYR när stunden är kommen och mamma & pappa packar in sig i bilen. Tänk att tiden alltid går så galet fort :-(
Idag stod det Solvalla och elitloppet på schemat för oss alla. Innan det var klart så strök vi Solvalla på schemat och hamnade istället ute på Djurgården. Promenad och fantastiskt god lunch i solen. Philip sov i vagnen, spanade in änderna och red på morfars axlar och var sådär härligt glad hela tiden.
Helgen har varit så bra och så mysig! Jag är mer än nöjd även om det gör lite ont i magen för tillfället eftersom det nu dröjer ett tag till nästa gång vi ses. Bättre morsdag än så här kunde jag inte få. Heldag tillsammans med mina killar, mamma och pappa ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback