Vart försvinner tiden?

Klockan är 15.00 och jag har ännu inte kommit ur träningskläderna. Träningen som jag aldrig trodde skulle bli av med tanke på Philips minimala powernap blev av och min lilla kille var nöjd hela timmen. Han ville dock inte roa sig själv utan fick mysa runt i Mikaelas famn. Blev lite överraskad att när timmen var slut och ingen hämtat mig;-)
Som vanligt så är det skynda hem och skynda fram med lunch innan lunchsovningen. Hungrig kille och hungrig mama! Men att sedan somna i vagnen själv så mamman kunde få duscha var inte lika enkelt. Så vi tog oss ut på en powerwalk runda och nu sover den lilla gossen mycket skönt ute i vagnen. När jag väl kom tillbaka in så var kaffe abstinensen så pass hög att det blev ett MÅSTE! Så här sitter jag nu med andra koppen kaffe i handen och fortfarande träningskläder på. Kan bara konstatera att nästan hela dagen har gått i träningens tecken på både gott och ont. Det är det enda vi lyckats få till idag och det har tagit nästan hela dagen. Inte ens träningsväskan är uppackad. Men nu ska mamman i alla fall komma in i duschen och njuta av att duscha i lugn o ro!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken snygg träningsväska!

2012-03-07 @ 17:38:20
Postat av: Emmelie

Mamma! 50% på barnenshus för ett tag sedan, FYND!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback