Helg på RIKTIGT!

Nu är helgen bara minuter från att starta ordentligt. Vi, jag och Philip har haft en bra fredag. Vi tillbringade en timme nere på sats innan lunch. Jag körde 45 min spinning och Philip var glad och lekte under tiden på minisats. Vi skyndade hem och fick i oss lunch innan vi skyndade ut till solen. En hel timmes promenad fick det bli. Philip sov i vagnen och jag prommade med solen i ögonnen. UNDERBART! När vi kom tillbaka hade jag en lite önskan om att få sitta på rumpan i solstolen en liten liten stund. Jag fick 5 min och sedan vaknade liten. Men dom 5 minuterna var härliga! Nu är det full fart igen och mellis ska fram på bordet. Snart snart snart kommer pappan i huset hem och då börjar helgen på riktigt! Det är nedräkning nu;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback