Den bästa dagen på hela veckan

Kan det vara fredagar som är den bästa dagen av veckans alla 7 dagar? När man är mammaledig så flyter dagarna lätt i hop och det kvittar om det är söndag eller fredag. Därför känns det extra viktigt att påminna sig själv om vilken dag det är. Det ser dessutom ut som om det kommer bli en fredag som tänker bjuda oss på fantastiskt härligt väder. Det spritter i kroppen och jag längtar ut. Stod nyss ute och njöt av solen när jag gungade Philip till sömns och det slog mig att klockan inte passerat mer än 9 på morgonen. Underbart!
Det är sällan jag lägger märke till alla flygplan som går in/ut för landning och start till Arlanda. Idag slog det mig faktiskt att det var sjukt länge sedan jag jobbade. Herregud, jag har inte varit in i ett flygplan på snart 1 år, jag har inte jobbat på nästan 1 års tid. Helt sjukt och vad galet mycket det har hänt under dom här månaderna som nu snart har blivit ett helt år.
När Philip sovit sin förmiddagsnap och vi ätit mellis så bär det av ner till sats för träning. Jag tänker satsa på att köra 45 min spinning. Hoppas verkligen att solen är framme hela dagen idag så vi hinner hem igen och äta lunch för att sedan njuta av den utomhus.
Trevlig fredag på Er!

Kommentarer
Postat av: gammelfarmor

Kram till Er alla tre,Väsbys snyggaste kille helt klart!Ha en skön helg!!



2012-03-02 @ 15:09:36
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2012-03-04 @ 09:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback