Söndag

Idag har familjen delat på sig några timmar. Grabbarna tillsammans och mamman egentid för sig själv. Var ner på sats och körde ett bodypump pass på förmiddagen. E & Philip åkte iväg till lek & bus tillsammans med Farzad & Meja. Med tanke på vädret så var dem inte ensamma där idag. Det var tydligen ett smärre kaos inne på leklandet idag. Meja & Philip fick busa en stund och tyckte nog att det var rätt så roligt;-)



Medan grabbarna var iväg på lekland passade jag på att kolla igenom Philips garderob och insåg snabbt att min lilla kille har dragit iväg på längden och växt ur halva garderoben. Så efter en ursortering så fanns det inte många plagg kvar. Så jag tog en tur till Stinsen för att se om jag kunde lyckas hitta något nytt till lilleman. Fick med mig några nya plagg hem men måste säga att det var svårt. Urplockat och dåligt utbud eller så är det som vanligt när man verkligen behöver något så hittar man inget;-)


På eftermiddagen upphörde regnet och solen kikade fram för första gången på två dagar. Härligt! Vi passade på att vara ute ända fram till badning och läggdags. 





Ikväll blir det en tidig kväll. Vi har en härlig vecka framför oss som jag gissar kommer gå i rasande fart med tanke på att det är midsommarafton på fredag. Längtar och ser fram emot årets midsommarfirande. Håller tummarna nu att detta regnväder är ett minne blott nu och att vi kan få lite värme och sol på oss nu ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback