Milen

När vi vaknat i morse och fått frukosten i magen så kom Sofia & Nils hit för att göra oss sällskap på en långprommis. En mil hade vi bestämt att vi skulle promenera i rask takt. Å så blev det, grabbarna sov sött i vagnarna och mammorna knatade på. Hade en fin slinga som räckte nästan hela vägen fattades dryga km för att den skulle vara exakt 1 mil. Så det blev till att ta en liten extra runda så vi slutligen landade på vårt "mål". Otroligt skönt och fantastiskt trevligt!
Sedan har jag & Philip grejat på här hemma med lunch och lek. I skrivande stund sover mitt lilla hjärta ute i vagnen och har så gjort ett bra tag. Under tiden har jag dammat lite, städat ett badrum, vikt tvätt och hängt tvätt. Har på känn att lillen i vagnen vaknar vilken sekund som helst, så snart är det full fart igen fram till E kommer hem från jobbet. Å vips så har den här dagen passerat förbi. Dagarna går så fort just nu att jag inte hinner med. E ska spela tennis i eftermiddag och ikväll hägrar fotbollen igen. Jag själv har bokat in mig på bodypump (som jag inte vet om jag kommer kunna köra), har även påbörjat en matlista och fick en liten tanke om att mathandling kanske vore aktuellt i kväll.
Nu ska jag skynda att passa på att dricka en kopp kaffe innan lilla trollet vaknar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback