Kvällsträning

När mitt lilla hjärta somnat för natten och mitt stora hjärta bänkat sig framför tv:n och fotbolls-em så passade jag på att snöra på mig joggingskorna och ge mig ut på en liten tur. Sprang 4 km och sedan fick det bli lite styrka ute på gräsmattan. Plankan 30 sek x 6, situps 60, upphopp 10 x 3.
Invigde även den nya träningströjan som jag fick i födelsedagspresent av mina killar. Som vanligt med något nytt träningsplagg på sig så blir man alltid lite extra peppad;-)
Nu tänker jag göra E sällskap i soffan, heja på Sverige och hoppas att dem vinner ikväll över Ukraina. Testar även funlights nya saft som naturligt sötad av stevia och är helt utan kalorier. Den får tummen upp av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback