H.E.L.G

Men hörrni, nu är det officielt helg här hos oss! Huset är veckostädat, kyl/frys påfyllt och jag drog nyss av en repa i joggingspåret. Motvilligt men det gjordes. Så nu kan jag slappna av och njuta av kommande helg. Redan imorgon klockan 10 drar det igång. Då kommer två mammor och deras småttingar hit och umgås med oss. Lite senare på eftermiddagen kommer familjen Dahlbäck/Kilén hit på grillning och fotboll såklart. Lördagens ska spenderas i Furuvik men det tar vi lite senare. Nu ska vi ta vara på den härliga fredag som väntar först. Men allra först ska jag fika lite. Lyxar till det med både te och kesella med hallon. 




I förmiddags så var vi på öppna förskolan för kanske sista gången? Eller rättare sagt sista gången innan sommaren. Lite sorgligt var det allt om man tänker att när verksamheten drar igång igen så är vi inne i slutet av Augusti och det börjar bli dags för jobb och dagis för min och Philips del. Kanske kanske hinner vi med något besök innan vi ska in i "allvaret" igen. 



Hela familjen var och handlade tillsammans idag på ica maxi. Trevligt att vara alla tillsammans fast själva handlingen utför jag kanske allra helst själv ändå. Det går liksom lite enklare än när man har två otåliga grabbar som försvinner med mellan jämna rum;-) 




Gick tillbaka och kollade i arkviet och läste att om två dagar, alltså den 16 Juni 2011 så var den STORA dagen då vi fick lämna sjukhuset tillsammans med vår lilla mini son för första gången. Vi fick flytta hem efter att ha spenderat 6 veckor på sjukhus. Det var ett otroligt stort steg med massor av blandade känslor minns jag. Helt fantastiskt nu när jag tänker tillbaka. OJ, vad tiden går fort. Ett helt år sedan vi kom hem och det var när vi kom hem som den verkliga tiden började springa ifrån oss. 





Kommentarer
Postat av: Fia

Åh! Massa mys och umgås med er i helgen!! GILLARRRRR!!!!!

2012-06-14 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback