FURUVIK

Heldag i Furuvik tillsammans med öppna förskolan stod på dagens agenda. Glatt humör räddade denna dag då det regnade non stop från det att vi klev av bussen i Gävle tills dess att vi var hemma i Väsby igen.
Det finns inget dåligt väder, endast dåliga kläder. Okej, jag köper detta till en viss del. För visst behövde jag styra upp min klädsel om jag skulle kunna spendera hela dagen umtohus på Furuviks parken tillsammans med härliga familjer.


Visst, det är inte alls lika roligt att spendera en heldag utomhus på tivoli, djurpark och vattenland i spöregn som aldrig tar en paus. Men tillsammans med härliga vänner så stoppar inte regnet oss för att han en härlig dag även om det hade varit en aning trevligare med uppehåll och lite lite sol.

 
Två glada mamas i snygg regnoutfit och glatt humör ;-)

Philip var en tapper liten kille som fick sitta mycket i vagnen idag eftersom det inte var lämpligt att bli genomblöt och krypa runt i vattenpölar. Men en liten karusell hann vårt lilla troll med innan han somnade som en stock i vagnen. 





En trevlig dag tilsammans med härliga människor och underbara barn. Tråkigt och trist med så dåligt väder. Men Furuvik och småbarn är verkligen en hit! Vi kommer absolut göra en tur dit igen då det är uppehåll, sol och varmt ute. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback